Thursday, July 24, 2008

McD oh McD~

(true story of a fast-food lover)

Kaedahnya.. hahahaa.. aku, jigo, yas n reza ke Mcd semalam stlh lama tidak melepak dan mengumpat bersama. Mmg aktiviti utama iaitu mengumpat tlh dijalankan dgn jayanya spjg perjalanan pergi, semasa dan balik dr Mcd.

Berikut merupakan antara isi penting perbualan kami...

Yas: Aku tak puas hati laa dgn org yg tak puas hati psl grup Robocon aku.

Reza: Cara meningkatkan prestasi akademik.

Jigo: Nk jumpa lecturer selalu (cheewahhh) dan aku dah xde rumet so skrg dok ngan mier

Aku: Nk buat PR bila intern nanti...

dan juga beberapa isu mengenai ETP.. intern.. dan pelbagai yg laen2 juga. Kami jugak memberikan pep talk kepada Reza ibarat seorang coach bola (Yas), pakar motivasi (aku) dan pakar pemakanan (jigo).. hikhik. oh.. ckp psl coach bola.. ade promotion coaching class yg ditampal.. aku n jigo nmpk posternya.. ok gak ni.. leh laa aku join n menjadik manager pasukan bola.. keskes

wlupun aku sepatutnya ke kelas lapan pagi hari ni.. tp kitorg tetap menten melepak smpy kul 2 pagi sebelom berangkat pulang... n bler nk blk tu aku da rasa x sdp perut.

dan pada pagi ni.. aku ada kelas corporate communication di mana aku perlu menyemat2 memakai pakaian formal. sampai2 saja kat kelas.. lecturer x dtg plak.. n then perut aku plak da meragam... ahhhh.. ni laa permasalahannya.

setiap kali aku mkn mcd waktu tgh2 mlm.. mesti aku akan merasa panas2 bdn bler tdo and perut aku akan meragam disertai dgn constant visit ke tandas. dis is no good.. lgpun, dlm dokumentari supersize me tu pun dah ditunjukkan simptom2 ni oleh Morgan Spurlock tu. so, ape mslhnya? mungkinkah mknn McD tidak patut dinikmati sewaktu tgh mlm? Adakah ini semua kerana kelemahan perut ku sndr.. adakah ini satu anjakan yg perlu aku amek iaitu tidak ke Mcd tgh2 mlm lagi?

ini semua satu tanda tanya yg amat sukar.. saya mengundur diri dahulu...
(tetiba jek mood serius)

No comments: