Sunday, October 25, 2009

Tell Me - Wondergirls

Rasa rindu!

Itulah first thing aku rasa bila tengok nama member aku appeared pada screen handphone aku petang tadi. Dah lama dia atas kapal since after raya, this is the first time dapat call dari dia.

So we talked.

As usual, dia update aku pasal his trips. Pergi Taiwan dan Korea. Sekarang dia di Bintulu. Stop sekejap. Kapal ambil gas. So dia pun cerita dia jalan-jalan di Ulsan. Katanya gadis-gadis di sana sama comel macam yang kita tengok dalam drama Korea. Kalau aku tahu dia nak pergi Korea, dah lama aku suruh kirim salam pada Wondergirls! Hek! Haha

So, he asked me what's new with Malaysia?

Aduh, pusing kepala. Aku lupa, this friend of mine is quite of a news-reading freak. So, penat brainstorm selama beberapa saat, aku teringat pembentangan Bajet 2010. So I told him that.

Fuh~ Hehe, at least, worth it lah kan dia kol aku?

This friend of mine will always call me when he's in Malaysia after every trip. Walaupun aku tak ke tempat-tempat yang dia pergi, at least I can feel like it.

Weyh, Song. Don't stop calling, k!

2 comments:

macha_sezs said...

song?

kontek lagi korang eh?

jap.bajet aritu pasal ape eh ismal?

Isumaru said...

yg paling aku igt psl pengurangan tax utk org yg nk kerja kat wilayah iskndr

pastu pelajar ijazah pertama bleh apply netbook + broadband dgn bayaran rm50 saje sebulan

pengurangan kemiskinan kat bandar

yg laen2 haram igt. haha