Thursday, May 7, 2009

Everlasting Love - Jamie Cullum

Bila korang dah tahu korang dah jumpa kawan sejati?


"Apa kau ingat muka kau hensem sangat sampai kau terpikir nak ngorat si Aina tu?"

"Kau kalau tak cakap macam indu boleh tak?"

"Kau memang celaka ar. Tak boleh tengok aku senang"

"Oit, diam-lah hampagas! Dengar aku cakap dulu boleh tak?"

"Aiyak!!!" (hempuk belakang)


Ya, korang tahu korang dah jumpa kawan sejati bila korang boleh dengar benda-benda tu keluar dari mulut kawan kau tu sambil tertawa dan tanpa terasa hati.

Dan juga bila korang buat post, kemudian dicarut oleh dengan jayanya oleh kawan-kawan 'sejati' korang. Macam kat post aku kat bawah ni.

Congrats!


p/s: tiada niat racist ya~

2 comments:

macha_sezs said...

aku komen kat post bawah.

aku kawan 'sejati' ko..

yayy!

hahaha

Isumaru said...

ala boss~ aku ngantok r

gile ape macha.. excited tetiba. huhu