Monday, February 1, 2010

Bittersweet - Apocalyptica

Sewaktu menahan bingit telinga menonton perlawanan 22 orang mengejar satu bola semalam di Ameeth, aku terfikir satu idea yang sangat 'original'................................... aku nak buat blog pasal makanan.

Ori la sgt~

Oh, tidak-tidak. Aku tak terpengaruh dengan movie Julia & Julie. Aku cuma merasa perut berkeroncong saja menonton movie itu. Aku juga bukan suka makan sangat (cewah!). Aku cuma kecewa dengan roti milo yang aku makan di Ameeth semalam.

Sebab roti milo di Sithick lagi sedap!!!!

Siapa yang bubuh gula dalam roti milo?? Aku tak mintak pun roti gula + milo!!!!

Sekian. Nantikan blog makanan dari aku nanti. Rasanya sedap menjilat monitor!

4 comments:

Aimi J. said...

wahhhhh~ menarik ni.. tak sabar.. haha :p

macha_sezs said...

hahaha. aku ingat kau dah lupa kau ade blog.

:P

georgyna said...

i likeeee that idea! ;)

Isumaru said...

ena
nnt kita jd author bersama