Monday, March 17, 2008

Hari Huru Hara

ntah nape... aku rasa cam mls sgt nk blk utp lps cuti. wlupun aku bercuti 3 hari jek kat umah tapi still rasa lepak umah tu lg best. maybe aku rasa aku agak struggle kot b4 cuti hr tu so aku terasa yang aku deserve berehat lama lagik... haihhh

but wut to do. all done is done.

anyway, ape aku buat waktu cuti yg sgt singkat tu?? os kof laa aku da ckp kan aku ke jw marriott utk performance tu but mls nk cite psl tu. let's go str8 to home. as usual, aku akan melepak dgn member baek aku cidan kat aziz tomyam. mkn2 smbel tgk bola tho b4 dat aku da mkn sate dgn famili aku. hahaha... rasa cm gemok jek blk umah ni. pastu, aku lepak umah dia plak. memandangkan streamyx umah dia sgt laju, aku gunakan laa kesempatan tu utk delete 'friends' kat frenster yg aku x knal esecially yg sekadar add tp x pnh msg or komen sesama sndr. biar aa org kate sombong ke ape, just that aku rasa rimas ade ramai2 dlm frenster aku tu.. nk carik kwn sendiri pun susah.

Effa Hotness, Delete! Jiman Hensem, Eliminate! Haa. jumpa pun kau Kassim Algojo!

esoknyer.. lps mkn lunch nasi ayam yg disediakan makcik aku, aku pun gerak rr ke ipow dgn member baek aku Abby yang bercuti dari pengajian dia kat Indon, amek medik. Sonok rr melepak ngan die kat ipow.. kitorg sembg mcm2. almaklumlah dua2 bnyk molot and dah lama x jumpa. ahahha. yg penting, seperti dijanjikan, Abby berjaya mengepow aku di secret recipe. x kesah rr.. janji aku eppi kua ptg tu.

ade 1 cite yg menarik perhatian aku bler tgh sembg2 dgn abby tu, dia cite psl kat Padang, Indon tu.... bas dia klu nk sound driver dia soh benti, bukan mcm bus kat mesia ni, tekan2 loceng sumer tu. Tapi kita kene tepuk tgn. kata abby, wlupun berdentum bunyi muzik dlm bas tu, pakcik bas tu mmg alert dgn bunyi tepuk tgn penumpang. (mesti selalu korek tinger tu!) neway, aku terpikir, klu laa pakcik bus tu tgh dgr lagu yg ade bunyi org tepok tgn (seperti Rasa Sayang Hey!) bape kali agaknyer dia asek berhenti jek??? :P

'Menyampah gue. Bler gue pndg blkg dengarin bunyi tepuk, katanya tgh tamparin nyamuk. Skrg rasakan gue buat-buat x dgr!' - Kak Jamilah Drebar

anyway... aku pulang ke UTP naek bus dr stesen bas kat medan kid tu laa. OMG, org penuh gler. berpeluh2 aku berebut2 naek bus. seb bek ade beberapa budak2 jan08 yg sempoi2 skalik kat dlm bus berdiri dgn aku. Mmg kitorg puas rr buat havoc jerit2 sumer. Haha. Seriously dat day brought out the youth ehhh.. the teen out of me. Hehe

so skrg. dah kat UTP balik. Hurm.... haihhhhhhhhhh

No comments: