Wednesday, February 4, 2009

Hungry Like the Wolf - Duran Duran

Pilih. Jika kamu terperangkap dengan keadaan mengantuk yang amat sangat dan lapar yang teramat sangat dalam masa yang serentak, mana yang akan kamu lakukan?

a. Tidur dulu.

b. Makan dulu.


Mari ikuti jawapan mereka yang terpilih;

Kuchai, student UTP yang belum dapat scholer:
Tidur dulu. Sebab makan bila-bila masa pun boleh. Contohnya kalau terlepas dinner, lapa, tapi dah lewat. Tidur jek. Mesti rasa lapar tu hilang. Boleh jimat duit dinner!

Jigos, ahli sumo pertama Malaysia:
Absolute B! Dah kenyang baru sedap tido! Menangkap beb.

Oyenk, penari kebudayaan Perak:
Based on experience, aku lebih utamakan tido sebab kalau makan dulu, konpem lepas tu aku nak tido. Tapi kalau lapar atasi mengantuk, aku makan dulu.

Lincat, bimbo supermodel (notice the constant laugh):
Sebab tido lebih penting dari makan? hahhahaha, ntahh. Sleep is vital since i susah tidur. So bila dah ngantuk tu, mesti mesti tidur before the moment passes. Hahahha

Zopak, Guru Sandaran Pendidikan Jasmani sekolah:
Makan sambil tido. Haha. B. Pada aku, lebih baek makan dulu. At least sikit. Sebab, penah tak lapar lepas bangun tido? STido pun guna tenaga kan? Camne nak dapat tenaga kalau tak makan? Bese orang tido pas makan. Diorang rasa lapar balik sebab makanan tuh tengah process masa diorang tido kot. Tapi kalo ko lapar and tido tanpa jamah mkanan dulu, aku rasa bile ko bangun nanti ko akan lapar gile-gile.

Hurm, pada aku memang banyak faktor yang akan mempengaruhi pilihan aku. Kalau aku nak makan dulu, aku akan consider waktu tu dah pukul berapa. Ada kedai yang bukak lagi tak? Kalau nak keluar UTP, dengan siapa? Ada member tak? Kalau tak ada member, malasnya nak keluar sorang-sorang. Soalan paling penting, ada ke duit? Hahhahaha (rintihan skoler tak masuk lagi ni! :P)

Tapi, aku rasa. Aku macam lebih pentingkan tidur. Aku kalau mengantuk memang mood aku tak ada. Nak buat semua benda rasa tak kena. Makan pun tak ada mood rasanya. Oleh itu, daripada pening-pening pikir pasal skoler, apa kata jom kita tidur jek!!!

p/s: Thanx korang yang respons kat gtalk quick survey.

6 comments:

Unknown said...

(trying not to laugh disini)
tak perlu kot letak the "haha's" as well!
hahaha (okay, gelak cannot be avoided :P)

anytime, anytime.

=)

Mh said...

tidur,sebab now tengah pokai.haha

word verfification : lagned

macam lasagna,halusinasi sebab lapar melampau.haha

macha_sezs said...

makan. sebab aku kat umah. makan amat sedap. malahan free pula..heh heh hehhh

the one after another said...

Saya prefer Makan dulu since
I hv been envying you ngn junny for having those fatty tummies. Ops.

haha.

Kalaulah boleh makan while sleeping kan lagi bagus?

Wah.. Tengah membayangkan nih.. Haha.

Isumaru said...

sial sgt myer
kitorg pregnant rr.. bukan buncit
makan utk 2 org ni.
hahahahha~

xsenonoh tol makan sambil tdo. lps ni mcm2 wishful thinking lagi. mkn smbil b*rak laa, sambil lari laa.. ;P

Anonymous said...

this is my new blog url..
apparently some people have nothing better to do than disrupt other people's life..
haih *sigh*
sorry for any inconveniences..

http://sheerwhispers.blogspot.com/