Monday, April 7, 2008

Penat tapi Gembira

haih.. beberapa hari jugak aku x berkarya (feeling sasterawan negara ni).. ape2 pun, hujung mggu hr tu mmg sgt penat utk aku sbb aku join pertandingan Explore RC di UTP, sebuah pertandingan ala2 Explorace and Amazing Race laa, tp berskala UTP saja.. uuuu

anyway. in this post, i will not tell you bout d competition yet sbb skrg masih lg sdg mengumpul materials2 utk dimuatkan dlm entry itu nnt. (yer, saya mmg blogger yg buat homework.. :P)

anyway. ape aku nk ckpkan ni? oh ya, ade seorg blogger bernama eddy yg aku x knali sedang mengajurkan anugerah blognya sndr, u guys leh cek calon2 dan anugerah2 yg ade di blog dia 'Eddy mana pun aku x knal'. anyway, terima kaseh kerana mencalonkan aku.. klu ade penyampaian anugerah sebenar. undanglaa aku jadik hostnyer. hahahha

anyway, kawan aku, si Paan Pensel itu.. sudah kembali aktif menulis. aku da pun membaca beberapa poems dia.. n not bad! keep t up my fren. nnt laen kali kasik aku cek grammar dulu eyh.. ahahha

huuu.. until here 1st. miss u guys...

i know u miss me too, xoxo

gossip boy..
(tetiba jek bimbo)

No comments: