Wednesday, April 2, 2008

Selamat Tinggal Dunia Blog~

Ok, kawan2.. aku rasa nk memaintainkan sebuah blog ni amatlah susah. Tambah2 lagi dengan kritikan2 yg tidak membina membuatkan menulis blog ni menjadi satu beban daripada satu keseronokan. kadang2, masa nk memikirkan idea utk tulis blog ni lagi pjg dr masa yg digunakan utk stadi. (klu stadi laaa)

aku rasa mcm sumhow, i've pushed myself too much for this blog while. and kdg2 tatau ape sumbangan blog aku ni pada dunia sebenarnya.

jadik, kat sini aku nk ucap thx pada sumer kwn2 yg telah membaca dan memberi sokongan pada blog aku selama ni. Korg semua laa yg menjadi punca aku terus menulis selama ini. tapi aku rasa jodoh kita semua sampai di sini sahaja. Harapan aku cuma selama beberapa bulan aku telah berkarya ini, aku dah mendtgkan gelak tawa, juga membuka fikiran korg ttg pelbagai isu2 UTP mahupun dunia.

so, I guess i shud really say gudbye... kalau dlm cerita hindustan, kata Shah Rukh Khan 'Don say gudbye coz gudbye kills the possibility to meet again', aku nk ucapkan gudbye sbb aku harap kita tak bertemu lagi dlm dunia blog, tp insyaAllah di dunia nyata.

again, thx for your support. ehehehe... sedeyh wey. tp biasala tu, setiap permulaan ade pengakhiran. haihhhhh

Yes... I'm going to miss you guys semua....

anyway, sebelum aku melangkah pergi, mengangkat kaki. aku just nk minta maaf lah pada sumer kwn2 dan pembaca2 blog ni.. sbb


sbb...


sbb....




APRIL FOOL!!!!!!!

Takde maknenyer aku nk berhenti tulis blog! I'm not done yet, yer! Korg suka x suka ke, aku akan terus merepek mengikut kata hati ini. Ewahhh!!! :P

(yessss, tak semestinya 1 April jek buat April Fool.. janji bulan April)

1 comment:

Merissa K. said...

pfft. teruk la u ni ismal. i baru nak keluar semua cliche cliche.

"dude, i never thot u were the kind yg write for ppl instead of ur own pleasure. to hell with the critiques. blog je la."

hehehe. april fool rupanya. dammit ah.