Tuesday, February 19, 2008

High School Blog?

blog readability test



Ye kawan2.. kaedahnya.. blog aku ni dah diisytiharkan sebagai blog yg bertaraf SEKOLAH MENENGAH!!!


...senyap seketika....


....senyap lagi...


ismal.. ko OK ke.. terhina ke? ko ni diam jek nape ni???



Mutip aku terhina???? aku BANGGA ok!!!

Yayyy!! Juara bitch-fight! (tetiba)

kau igt sng ke nk menulis blog bertaraf sekolah menengah?? skrg ni, aku dah berangan2 blog aku ni bertaraf filem disney yg mencipta fenomena tu ape lagik klu bukan 'High School Musical'.. haaa.. ade ke korg 'College Musical'??

'OMG, Ismal tulis psl kita kat blog dia!!!' - 3 Budak Skolah Tinggi

Yess... bukan itu sahaja.. klu kita fikirkan.. bilangan mana yg lebeyh bnyk kat Mesia ni?? pelajar skola ke.. kolej ke or high-level thinker? sah2 lah pelajar skola kan.. tak ke ini menunjukkan yg blog aku lebeyh berpeluang mencipta lebeyh ramai pembaca... itu belum termasuk lagi pelajar2 kolej yg still berangan muda atau yg masih berattitude budak skola? Ye tak?

'Ahh.. rindunya nk pakai baju skola macam dulu!' - opah Marcella Wong

oleh itu rakan2... jangan gundah klu blog korg tu bertaraf tadika ke.. or bertaraf mak cik peah sebelah rumah yg suka mengumpat... just aku nk korg tau sentiasa ade benda2 positif utk satu ketetapan itu... ewahhh!! ibaratnya, cuba kita pikirkan kenapa burung jek boleh terbang.. knapa Tuhan tak kasik lembu ke... kerbau ke.. gajah ke blh terbang... haaa.. pikirkan.. pastu kasik aku jawapan! nnt aku share jwpn aku pulak... uuuu

'Bila boleh terbang ni, barulah boleh carik awek New Zealand!' - Joe Kasanova

2 comments:

Anonymous said...

agak high skool blog laa..
ape da ko merepek ni..
hahaha...
kenape lembu tak leh terbang ?
sebab lembu sangat gemuk untuk terbang~
hahaha
liau~~
huhuu

Anonymous said...

ismal !!
saya rindu sama kamu laa !!
hahaha
lol~
=p

//bosan//