Sunday, April 19, 2009

Life is Short - Butterfly Boucher

aku teringin nak jadi penulis blog yang suka tulis pendek-pendek tapi kononnya bermakna tu.

'tak perlu tunggu malam..
terik sebegini aku mahu pejamkan mata
supaya aku dapat bermimpi kamu
sekarang juga~'

lepas tu.. tinggalkan pembaca tertanya-tanya.. eyh.. dia nak mimpikan siapa ni? Aku ke?

Tapi aku paham.. pada ketika ini, pandangan penulis pada blog mereka berbeza-beza. Ada yang sekadar mahu menjadikannya diari peribadi (yang dibaca seluruh umat manusia). Dan ada yang sekadar mahu bersastera tanpa perlu di-adili (oleh seluruh umat manusia yang kemungkinan terbaca blog itu). :P



p/s: aku perlu berfikiran lebih sempit!

2 comments:

macha_sezs said...

ahah.
ade sorang member ko tulis macam tu kan??
kan?
kan??

hahaha..n i tought..
wow..she's sooooo berseni.

ape ntah nama minah tu. da lupe.
lalala~

Isumaru said...

ramai jek member aku tulis mcm tu

haha